
Ha fontosnak tartja a szabályos foglalkoztatást és a munkatörvényeknek való megfelelést, de nem akar saját jogászt alkalmazni, tapasztalt munkajogi tanácsadóink állnak rendelkezésére.
Jogalkalmazási adminisztráció
Függetlenül attól, hogy frissen induló vagy működésének végéhez közeledő vállalkozásról beszélünk, csapatunk készen áll az ügyfelek támogatására olyan kiegészítő szolgáltatásokkal is, amelyek közvetetten kapcsolódnak a bérszámfejtési, a számviteli és a munkaügyi tanácsadási területekhez.
Cégünk erőssége, hogy a teljes gazdasági adminisztrációs folyamatot lefedjük, így ügyfeleink egyetlen szolgáltatótól, szakértő csapattól tudják igénybe venni azokat a kiegészítő szolgáltatásokat, amelyekre nincs kapacitás házon belül.
- hatóságok előtti képviselet
- cégkapu üzemeltetés
- jogszabály által előírt szabályzatok elkészítése
- szerződések, szabályzatok felülvizsgálata
- végelszámolás
Munkajogi tanácsadás
Elsődlegesen munkajogi tanácsadást nyújtunk ügyfeleinknek, de otthon vagyunk a cégjog, a kötelmi jog (szerződések joga), a tulajdonjog, a közigazgatási jog, a médiajog és a kintlévőség-kezelés területén is.
Munkajogi/munkaügyi tanácsadás szolgáltatásunk kiterjed okiratok szerkesztésére, véleményezésére, valamint peres és peren kívüli ügyekben az ügyfelek képviseletére is.
Emellett segítséget tudunk nyújtani vállalkozásfejlesztésben és különböző forráslehetőségek felkutatásában is.
- társasági jog, ideértve a társaságok alapítását, végelszámolását és felszámolását, cégfelvásárlást
- személyiségi jog és sajtójog
- ingatlanjog, ingatlanfejlesztések, beruházások, ingatlan tranzakciók bonyolítása
- hírközlési jog, médiajog
- közigazgatási jog
- követelés-behajtás, kintlévőség-kezelés
- fuvarjog, szállítmányozás, logisztika
- szerződések joga, elsősorban vállalkozási és szállítási szerződések
Cégalapítás, székhelyszolgáltatás
Budapesti irodánk több éves tapasztalattal bír az induló vállalkozások könyvelésében és adminisztrációjában. Mivel a cégalapítás önmagában is kihívást jelent, csapatunk teljes körű segítséget nyújt a bejelentési és adózási kötelezettség folyamatában, továbbá adótanácsadási tevékenységgel is a rendelkezésére állunk.
Elintézzük a papírmunkát, odafigyelünk a határidőkre, és az összes kitöltendő dokumentum előkészítésén át egészen a sikeres cégbejegyzésig vállaljuk a komplex feladatot.
Kérésre székhelyszolgáltatást is biztosítunk. A NAV szigorúan ügyel arra, hogy a cég valóban megtalálható legyen a székhelyén, és az át nem vett hatósági levelek miatt az adóhatóság a céget könnyedén felfüggesztheti. Szolgáltatásunk során átvállaljuk leveleit, szkenneljük és e-mailben továbbítjuk Önnek.
- cégalapításhoz kapcsolódó okiratok elkészítése
- igazolások és dokumentációk megküldése a cégbíróságnak
- ügyvéd biztosítása
- székhelyszolgáltatás
- beérkező levelek átvétele, kezelése
Availabilities
- Hungary, 1113. Budapest, Karolina út 65.
- M-F: 8:00 AM - 5:00 PM
Contact
Phone: +36-1-460-7400
Központi e-mail: mlx (at) memolux.hu